joi, 3 septembrie 2015

ARTĂ și PASIUNE: PRODUSELE SHU UEMURA



Salutare Frumoaselor,




Shu Uemura este alegerea perfectă privind loialitatea față de artă și îngrijirea feței.




Este frumos când bărbații se gândesc la frumusețea noastră, a femeilor!




Shu Uemura transmite frumuseții sensibilitate unică japoneză. Este atent la detaliu și respectă natura. Întărește legătura între artă și frumusețe, transformând marca intr-una cu adevărat globală; acestea sunt originile pasiunii de neclintit ale domnului Shu Uemura, inovator al frumuseții.




Îngrijirea Sprâncenelor (Rimel pentru Sprâncene)


 Îngrijirea Sprâncenelor (Rimel pentru Sprâncene)

Acest rimel pentru îngrijirea sprâncenelor imi place pentru ca scoate în evidența culoarea naturală a sprâncenelor, este de calitate și rezistent la apă. Este prietenul meu de 1 an și mă bucur ca l-am achiziționat.



Luciu Nelimitat


 Luciu Nelimitat

Acest ruj l-am primit cadou de la prietena mea, Dia. Fără îndoială este minunat! Este un ruj ce oferă buzelor mele culoare intensă și strălucire absolută, cu acoperire translucidă. Multumesc Dia pentru cadou!


Contur Lichid pentru Ochi


 Contur Lichid pentru Ochi

Contur lichid pentru ochi, disponibil într-o mare varietate de culori. Îl pot aplica cu finețe, este rezistent la apă, nu se împrăștie și nu murdărește. Perfect pentru o seară în oraș plină de culoare!


Filosofia lui Shu Uemura este următoarea: "Machiajul începe și se termină cu o bună curățare!"

Pănâ data viitoare, rămâneți Mereu Frumoase!

Toate aceste produse le găsiți pe: 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu